Záruční lhůty
31. 10. 2010
Před třemi týdny jsem si koupila lodičky, abych měla slušné na pohovory. Botky to jsou šitózní, samozřejmě, nicméně stejně stály 39,-CAD (po slevě teda 29,-), ale byly celkem fajn i relativně pohodlný. Nicméně poté, co jsem je měla 4x na sobě se začaly mírně rozlepovat na podrážce a cosi ostrého se vynořilo na patě. Tak jsem je šla vrátit. Ovšem překvápko bylo, že na ně není záruka! Oni tady můžou všechno bez udání důvodu „vrátit“ (v původním obalu), ale reklamovat zřejmě ne. Nevím, jestli to takhle chodí i v jiných obchodech, ale pipinka za pultem se třema vrstvama make-upu mi řekla, že pokud to nevracím v původním obalu, tak to nemůžu vrátit a ona mi nemůže vrátit peníze. Tak jsem jí zdůraznila, že ty boty nevracím proto, že bych si to rozmyslela, ale proto, že je to vadný výrobek. A ona mi znovu zopakovala, že to nemůžu takhle vrátit, protože bez té krabice by to nemohla znovu prodat… Ty vole, nošený, rozlepený boty by chtěla prodávat?! No peklo. Takže prachy zpátky ne, vem si za ně něco jinýho… Bože! Takže ponaučení pro příště, před zakoupením čehokoli je nutné si zjistit, zda a jak dlouhá je záruční doba. Nějaký garantovaný 2 roky – zapomeň! :-) I na ten foťák mám jen 1 rok… ehm ehm, zlatý vyspělý Čechy :-)